آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شرق تهران

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شرق تهران

در دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای بین المللی در شرق تهران (نارمک) ، طریقه کامل کاشت ناخن با روش های مختلف جهت افزایش زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها و انگشتان دست به هنرجو آموزش داده می شود. این دوره آموزشی شامل آموزش های کاملی جامعی مربوط به کاشت ناخن میباشد.

خلاصه آموزش های کاشت ناخن شرق تهران

ازجمله: آشنایی با روش های کاشت ناخن ، آشنایی با ابزارهای کاشت ناخن، آموزش کاشت پایه ، آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش کاشت ناخن با تیپ، آموزش کاشت ناخن با فرمر، آموزش کاشت ناخن پودری ، آموزش کاشت ناخن ژله ای، آموزش کاشت ناخن هلویی و آموزش ژلیش و لمینت ناخن می شود.

شما در این دوره، نحوه کاشت انواع مدل های کاشت ناخن را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید.

توانایی کارآموز پس از اتمام دوره کاشت ناخن

هدف دوره های آموزش کاشت ناخن ، تربیت کارآموزان ماهر و متخصص است که توانایی و مهارت اجرای تمام روش های کاشت ناخن را با توجه به خواست و سلیقه مشتری با متد های روز را داشته باشند.

 

سرفصل های دوره مبتدی و پیشرفته کاشت ناخن

شناخت و آشنايی با ساختمان ناخن

فیزیولوژی وشناخت بیماریهای ناخن

شناخت دستگاه وابزار ومحصولات

مانيكور و پدیکور خشک و خیس

ژليش ناخن طبيعی (ژل پوليش)

نحوه صحيح تيپ گذاری و آماده سازی

آموزش كاشت پودر طبيعی و هلويی

آموزش كاشت ميكس و كاور ناخن طبيعي

آموزش کاشت قالب

سوهان كشي سرعتی و اصولی

آموزش کاور ناخن

نکات جلوگیری از هوا گرفتن ناخن

آموزش انواع دیزاین های: گل خشك،مرمريت،سيلك،تور،گرانيتي،پولك

✔️انواع دیزاین (گل برجسته با پودر، کروم ، مرمریت، کاشت گریم ،ژل فویل و….)

ترميم کاشت ناخن (ریموو اصولی هوا گرفتگی و ترميم شكستگی ناخن)

كاشت دوال سيستم (قالب بدون سوهان كشی)

 

مراحل آموزش کاشت ناخن چگونه است؟

مرحله ۱- شروع آموزش کاشت ناخن با آشنایی انواع ابزار های کاشت ناخن میباشد.

مرحله۲- توضیحات مربی در مورد انواع روش های کاشت ناخن

مرحله۳- آموزش کلیه روش های کاشت ناخن به صورت عملی و نظری

مرحله ۴- آموزش چند مدل طراحی و دیزاین ناخن کاربردی

مرحله۵- انجام ریموو و ترمیم کاشت ناخن را روی مدل با کمک مربی

 

دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

کلاس های مبتدی و پیشرفته دوره آموزش کاشت ناخن با هدف تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر مرتبط با کاشت ناخن توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

(توجه :مدرکی که در عنوان مدرک” کاشت ناخن” نوشته شده باشد در فنی حرفه ای وجود ندارد تنها مدارک مرتبطی که فنی حرفه ای ارائه میدهد عبارتند از: ۱- آرایشگر ناخن ۲-لاک زدن ناخن ها و تزیین آنها)

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن شرق تهران

در کلاس های دوره مبتدی کاشت ناخن مرکز ، کارآموز بعد از اینکه با آناتومی ناخن ، حفظ بهداشت ناخن و جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن شناخت پیدا کرد آموزش عملی و نظری موارد لازم شروع میشود در این مرحله روش های مختلف کاشت ناخن، مزیت ها و تفاوت های هر روش ، نحوه اصولی سوهان کشی کاشت ناخن ، نحوه صحیح حرکت دست ها در در نقاط مختلف صدف ناخن و … طی دوره عملی کاشت ناخن، به صورت کامل آموزش می بیند.

 

عناوین سرفصل های آموزشی دوره مبتدی کاشت ناخن:

کاشت مادر،کاشت هلویی، کاشت قالب، ترمیم، ریمو ناخن، کاور کردن، مانیکور خشک+خیس، پدیکور، مواد گذاری به روش وان بال، فرنچ ساده، کاشت با فرمر کاشت بدون تیپ و چسب، کاشت نمازی، ژل+میکس کردن کاشت ها ،‌کاشت تزئینی ، مرمریت و گل خشک و سیلک ، طلاکوب

مشخصات دورهکاشت ناخن مقدماتی
نام مدرک فنی حرفه ای:آرایشگر ناخن
مدت زمان آموزش:20 ساعت
شهریه کلاس گروهی:1.300.000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی:1.600.000 تومان
شهریه کلاس خصوصی:2.000.000 تومان
تاریخ شروع دوره:اول هر هفته
پیش نیاز:ندارد
ثبت نام آنلاین:نداریم
جدول زمانی و هزینه دوره کاشت ناخن – مبتدی

 

دوره پیشرفته کاشت ناخن شرق تهران

کارآموز کاشت ناخن پیشرفته در این دوره آموزش های زیر را زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند:

سرفصل آموزش کاشت ناخن پیشرفته

💅کاشت گریم (صدف سازی با هلویی) ،کاشت با فرمر، دیزاین های دائم زیر مواد، کاشت استیند گلس و فول گلس، گاشت گلاشیر ( موزاییکی)، کاشت بیبی بومر، دیزاین شوگر افکت . فول شوگر، دیزاین ژل فویل، دیزاین پوست ماری، سنگ سازی و برجسته سازی، چند نوع طراحی با لاک (ماربل…. ) ، فرنچ های ژورنالی، ، ترمیم با ژل و لمینت

مشخصات دورهکاشت ناخن پیشرفته
نام مدرک فنی حرفه ای:آرایشگر ناخن
مدت زمان آموزش:20 ساعت
شهریه کلاس گروهی:1.500.000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی:2.000.000 تومان
شهریه کلاس خصوصی:2.500.000 تومان
تاریخ شروع دوره:اول هفته ها
پیش نیاز:داشتن آموزش مقدماتی
ثبت نام آنلاین:نداریم
جدول زمانی و هزینه دوره کاشت ناخن – مبتدی

 

 

دوره های کاشت ناخن چگونه برگزار میشوند؟

ظرفیت کلاس ها

کلاس های دوره آموزش کاشت ناخن در شرق تهران به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود. ولی ما برای راحتی کارآموزان و بالابردن کیفیت کلاس ها ، کلاسهای گروهی را حذف کرده ایم و با شهریه کلاس های گروهی ، کلاس های نیمه خصوصی اجرا میکنیم هم ظرفیت کلاس ها کم باشد و هم هزینه ثبت نامی کارآموز کمتر باشد . کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

موقع ثبت نام لیست لوازم و وسایل کاشت ناخن برای هنرجو داده میشود تا برای شروع کلاس ها اماده شود. در صورت درخواست مشتری این لوازم به صورت پکیج ها جداگانه به مشتری ارائه میشود . هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد.

دستگاه سوهان برقی، سرسوهان(دارای انواع مختلف و کاربردهای متفاوت)، پوشر، نیپر، کاتر، تیپ ناخن(دارای انواع و رنگهای مختلف)، سوهان دستی زبر(نام دیگر سوهان خشن و یا سوهان چوبی با درصد زبری متفاوت)، بافر، پولیش، چسب مخصوص کاشت، ضد قارچ، پرایمر دارای دو نوع اسیدی و غیر اسیدی، تاپ کات، تاپ کات یو وی(نام دیگر تاپ شاین)، ژل بعد از کاشت جهت کاشت میکس، قلم مناسب کاشت، استون که استون ۱۰۰٪ کاربرد زیادی داره، لاک پاک کن، عینک مخصوص جهت سوهان کشی (معمولا از شیدهای دندانپزشکی و یا عینک های مخصوص آزمایشگاهی استفاده میشود)، ماسک، دستکش مخصوص کاشت، فن زیر دست(بنا به ترجیح کارآموز)، محلول ضد عفونی و …

 

توانمندی ها و مهارت های کارآموز بعد دوره کاشت ناخن

کارآموز مطابق با دوره انتخابی خود پس از اتمام دوره ، تسلط کامل به روش های مختلف کاشت ناخن مانند پودری، کاشت ژله ای ، کاشت فرنچ ، کاشت هلویی، کاشت گریم ، کاشت بی بی بومر، کاشت با تیب ، کاشت با فرمر، انواع دیزاین ها از گل برجسته گرفته تا گلس ، شوگر افکت ، پوست ماری، مارب ، ژورنالی، با ژل و … تسلط خواهد داشت و قادر خواهد بود برای مشتری خدمات ناخن انجام دهد . میتوان گفت دوره کاشت ناخن دریچه ای به سوی کسب و کار برای کارآموز است.

 

بازارکار کاشت ناخن در ایران

خدمات کاشت ناخن در ایران و دیگر کشورها یکی از مشاغل پردرآمد آرایشگری زنانه و آرایشگاه ها است. شغل کاشت ناخن یکی از شغل هایی است که هم در منزل میتوانید خدمات ناخن انجام دهید و هم در آرایشگاه یک میز اجاره کرده و خدمات کاشت ناخن انجام دهید. بعضی ها با طرق مختلف اقدام به افتتاح سالن خدمات ناخن میکنند و درآمدزایی میکنند. با ادامه روند کاشت ناخن توسط ناخن کار و به مرور زمان با بیشتر شدن مشتری، از انجا که مشتریهای کاشت ناخن باید هر ۳ یا ۴ هفته برای ترمیم کاشت ناخن، به ناخن کار خود مراجعه کنند میتوان گفت شما در تمامی ماه های سال مشتری خواهید داشت. برای کسب درآمد بیشتر پیشنهاد میکنیم بعد از گذراندن دوره مقدماتی در دوره پیشرفته کاشت ناخن هم شرکت کنید. در اینده میتوانید در سمینار ها و دوره های کوتاه مدت فوق پیشرفته ناخن کاران، برای کسب آموزش های جدید هم شرکت کنید .

 

مدرک کاشت ناخن چه مدرکی است؟
مدرک کاشت ناخن از طرف سازمان فنی حرفه ای آرایشگر ناخن صادر میشود
دوره آموزش کاشت ناخن مبتدی چند جلسه است؟
آموزش کاشت ناخن مبتدی ۷ جلسه ۳ ساعته میباشد
من ساکن تهران نیستم ایا میتوانم در دوره ها شرکت کنم؟
بله . برای شهرستانیهای عزیز آموزش ها به صورت فشرده و حتی در روزهای تعطیل برگزار میشود.
آیا میتوانم با مدرک کاشت ناخن آرایشگاه بزنم؟
خیر . برای افتتاح آرایشگاه باید مدرک آرایش و پیرایش زنانه را داشته باشید.
آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای احتیاج به مدرک تحصیلی دارم؟
بله . بعضی آموزشگاه ها مدرک نمیخواند که حتما تخلف محسوب میشود . برای گرفتن مدرک کاشت ناخن احتیاج به مدرک تحصیلی دارید. مدرک آرایشگر ناخن یکی از رشته های دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای است پس چگونه میشود بدون داشتن مدرک تحصیلی مدرک آرایشگر ناخن بگیرید!!!!! .
کلا چند نوع کاشت ناخن داریم؟؟
کاشت پودر - کاشت با قالب - کاشت ژل
کاشت ناخن هلویی چیست؟
کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی ، یکی از بهترین گزینه برای کاشت های کوتاه و طبیعی است . کاشت هلویی برای کسانی که میخواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت ناخن بلند ندارند بهترین گزینه است.
کاشت ناخن بیبی بومر چیست؟
کاشت ناخن بیبی بومر ترکیبی از ۲ رنگ هلویی و سفید است . در این کاشت معمولا ۷۰ درصد هر ناخن به رنگ هلویی یا رنگ های مشابه آن است و قسمت های دیگر آن که معمولا قسمت تاج آن میباشد با سایه ای ملایم به سمت رنگ سفید می رود.

کاشت ناخن شرق تهران، کاشت ناخن نارمک، آموزش کاشت ناخن تهران ، د.وره کاشت ناخن
دوره آموزش کاشت ناخن شرق تهران

 

4 دیدگاه در “آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شرق تهران”

    1. پاسخ تیموری

      ✅كاشت پودر : قلم، قالب، كاور،ميكس، صدف سازي
      صدف سازي: كلاسيك ، إج، گلاشير، استيندگلس، فول گلس، تور،بيبي بومر، برشي، ماربل
      كاشت ژل: تمامي كاشت هايی كه با پودر انجام میشود با ژل هم انجام ميشود به جز روش قالب.

  1. باسلام
    من تمایل دارم در کلاس های ناخن شما شرکت کنم. ولی سوالم اینه که آیا در انتهای دوره آموزشی ، مدرک فنی حرفه ای کشور ترکیه را میدهید ؟
    لطفا مرا راهنمایی کنید و در مورد شروع کلاس و هزینه های اون بفرمایید.
    متشکرم

    1. سلام
      پاسخ ملاحت
      مدارک ناخن فن حرفه ای به درد شما نمیخورد که برید ترکیه با این مدرک کاشت ناخن اجام دهید . مدارک ناخن فنی حرفه ای عبارتند از مانیکور و پدیکور و … طراحی ناخن و ..
      . مدرک کاشت ناخن با مواد برای شما ارائه نمیشود.
      در صورتی که بخواهید در ترکیه مدرک فنی حرفه ای بگیرید این مدارک باید ترجمه شوند و ضمیمه مدارک انجا شوند تا از کلاس هاتون کاسته شود و هم در هزینه و هم در وقت صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت . در این مورد اطلاعات بیشتری از کشور ترکیه باید بدست بیاورید .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.