آموزشگاه کاشت ناخن نارمک

آموزشگاه کاشت ناخن نارمک

آموزشگاه یا مرکز آموزش کاشت ناخن در نارمک

آموزش و یادگیری کاشت ناخن یک از تصمیم های منطقی و اصولی است برای خانم هایی که در حوزه آرایشگری زنانه دنبال شغل مناسب هستند . کاشت ناخن حرفه ظریف و آرامش بخشی است . در کاشت ناخن از بیماری واریس پا خبری نیست که مثل دیگر آرایشگران همیشه سرپایی باشید و کار کنید. برای پیشرفت و یادگیری بیشتر کاشت ناخن لازم است تمرین مداوم داشته باشید.

کاشت ناخن دوبل فرنچ با تیپ

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

مدرک آموزش کاشت ناخن در ایران مثل دیگر کشور ها نیست در ایران برای کاشت ناخن مدرک خاصی وجود ندارد و صرفا آموزشگاه ها یا مراکز اموزشی که مدرک فنی حرفه ای صادر میکنند میتوانند مدرک استاندارد آرایشگر ناخن فنی حرفه ای را صادر کنند. این مدرک در کشورهای مختلف جهان اعتبار دارد ولی نه برای کاشت ناخن . بلکه برای خدماتی که در سرفصل های زیر امده است . در صورتی که در کشوری خواستید مدرک کاشت ناخن بگیرید و خدمات ارائه دهید مدرک آرایشگر ناخن در کاهش تعداد کلاس ها و مدت زمان دوره و هزینه های پرداختی شما تاثیر بسزایی دارد. مدارک ارائه شده توسط سازمان فنی حرفه ای بین المللی میباشند .

کاشت ناخن با ژل رنگی ، کاشت ناخن سبز خزه ای

سرفصل های دوره آرایشگر ناخن یا کاشت ناخن

آلودگی زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی

مشاوره و پذیرش مشتری

فرم دادن به ناخن دست (مانیکور)

فرم دادن به ناخن پا (پدیکور)

طراحی و نصب ناخن مصنوعی

لاک زدن ناخن ها و تزیین آنها

مراقبت از پوست دست و پا و ناخن

طراحی با حنا روی دست یا پا

کاشت ناخن رنگی با ژل پولیش ، کاشت ناخن تابستانه

آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا پیشرفته

آموزش کاشت ناخن برای خانم هایی که حتی آشنایی به کاشت ناخن ندارند شروع میشود و بعد از اتمام دوره میتوانند وارد بازار کار شوند و برای خود کسب و کار کاشت ناخن راه بیندازند . در این دوره لوازو و وسایل کار به شما معرفی میشود بعدامکوزش ها به صورت تئوری و عملی شروع میشود : آموزش عملی و نظری ۱-مانیکور و بستر سازی ناخن ۲-تیپ گذاری ۳-موادگذاری ۳-دورگیری ۴-کاشت پودر ۵-کاشت میکس ۶-ترمیم ۷-ریمو کردن ژل پولیش ۸-چسب فویل ۹-کاشت موقت ۱۰-کاشت قالب ۱۱-کاشت کاور ۱۲-نحوه گذاشتن نگین روی ناخن و… بعد از اتمام آموزش یک ناخن آماده به کار برای ورد به بازار کار هستید.

کاشت ناخن طبیعی ورق طلا ، مرکز آموزش کاشت ناخن

دوره آموزشی حرفه ای کاشت ناخن

در آموزش حرفه ای کاشت ناخن مربی شما را با مباحثی مانند : صدف سازی و خط لبخند -کاشت رنگی – کاشت دیزاین دایم زیر مواد – گریم با پودرهلویی – گلاشیر – بیبی بومر – استند گلس – ژل پولیش – شوگر افکت – فول گلاس – وان بال – دپینگ – فرمر -بیبی بومر- طرزساختن لیکویید رنگی و… اشنا کرده و این موارد را آموزش میدهد . این دوره برای هر ناخن کاری لازم است. هر چه قدر دوره های حرفه ای تری را آموزش ببینید کاشت های پیشرفته تری انجام خواهید داد و دستمزد بیشتری کسب میکنید. برای خودتون هنرجو میتوانید بگیرید .

کاشت ناخن ژل پولیش در نارمک

آموزش دیزاین های حرفه ای کاشت ناخن

دیزاین کاشت ناخن جز آموزش های جدا نشدنی کاشت ناخن هستند. هر مشتری برای خود سلیقه ای دارد و شاید دیزاینی  را از شما بخواهد که عموم مشتریان آن دیزاین را دوست ندارند. دیزاین های حرفه ای ، دستمزد زیادی دارند و برای یک ناخن کار یک امتیاز به حساب میاند. در آموزشگاه یا مرکز آموزش کاشت ناخن ، دوره دیزاین ناخن را در مرحله سوم اموزش میدهند . البته شاید بعضی دیزاین ها به مرحله مبتدی هم ارتباط داشته باشد که در صورت درخواست شما مربی این دیزاین ها را به شما آموزش میدهد . دیزاین های حرفه ای عبارتند از :

دیزاین تور، طلا کوب ، کروم وشاترکروم، فویل، مهر، اکلیل، نوار چسب، روزنامه، نگین، لنزناخن، گل خشک، طراحی با قلم داتینگ، مرمریت، هلوگرام، ماربل، تکنیک خیس در خیس، تکنیک فویل ضربه ای و یک تکه، تکنیک گرانیت ، تکنیک اکرولیک ، فرنچ، سنگ سازی، ژل بیلدر، ژل 3 دی، اموزش فید سازی، وان استروک و….

کاشت ناخن با دیزاین نئونی ، آموزش کاشت ناخن نارمک

بازار کار کاشت ناخن چگونه است؟

کاشت ناخن یکی از حرفه های پردرآمد آرایشگری زنانه میباشد و در صورت متخصص بودن در حرفه میتوان کسب و کار خوبی بر پا کرد. بازار کار کاشت ناخن چندین سال است که در کشور ما داغ شده است و با گذشت زمان این بازار پر رونق میشود . البته در این میان تعداد ناخن کار هم زیاد میشود و کسی در این بازار موفق است که استقامت در ادامه کار داشته باشد. ناخن کار علاوه بر مشتری جدید میتواند از مشتری های قدیمی هم بهره ببرد چون مشتریهای قدیمی باید برای ترمیم هر یکماه یکبار باید به ناخن کار خود مراجعه کنند. یک ناخن کار خوب و متخصص میتواند برای خود هنرجوی آموزشی هم در کنار خدمات کاشت ناخنی که ارائه میدهد ثبت نام کند.

کاشت ناخن فرنچ صورتی روشن ، کاشت ناخن مستطیلی

چگونه می توانید کسب و کار ناخن خود را شروع کنید؟

 

سعی کنید تا حد امکان کنید در یک آرایشگاه یا سالن معتبر شروع به کار کنید.

مکان مناسبی برای برای کسب و کار ناخن خود مهیا کنید پیشنهاد ما یک آرایشگاه خوب میباشد .

یک طرح و برنامه برای گسترش مرکز ناخن خود بنویسید.

برای تهیه تجهیزات لازم برای کار ناخن سرمایه گذاری کنید.

لوازم و سایر محصولات مورد نیاز را خریداری کنید.

فضای داخلی سالن خود را طراحی کنید.

نرم افزار مدیریت برای کسب و کار خود داشته باشید .

آموزشگاه کاشت ناخن با مدرک بین المللی

مدرک بین المللی کاشت ناخن مدرکی است که آموزشگاه های آرایشگری وابسته به سازمان فنی حرفه ای ارائه میدهد . با این مدرک میتوان در خارج از کشور از آن برای کم کردن و یا کاستن مدت زمان دوره آموزشی کاشت ناخن استفاده کرد. ولی نمیتوان کاشت ناخن انجام داد چون این مدرک به عنوان آرایشگر ناخن میباشد ولی سازمان فنی حرفه ای مدارک دیگر هم با عنوان مانیکور و پدیکور طراحی ناخن با لاک و … هم دارد که میتوانید آنها را بگیرید که کارتان برای ورود به بازار کار خارج از کشور بسیار راحت تر شود .

برای کاشت ناخن چه وسایلی لازم است؟

هر کسب و کاری برای راه اندازی نیاز به سرمایه اولیه دارد و این حرفه هم یکی از این شغل ها است . در زیر لیستی از وسایل لازم برای کاشت ناخن را برایتان آورده ایم تا با این لیست اشنا شوید:

A. ابزار بسترسازی یا مانیکور ناخن

1-سوهان دستی
2-سوهان برقی
3-بافر
4-عقب‌زن یا پوشر
5-نیپر
6-قیچی
7-پد و مایع کلینزر
8-فرچه یا برس ناخن
9-ناخن گیر

B- ابزار کاشت ناخن با تیپ

1-چسب ناخن
2-کاتر
3-فرمر
4-گوده و پمپ استون
5-قلم‌شور
6-دستگاه uv یا LED

C- مواد لازم برای کاشت ناخن

1-ضدقارچ
2-پرایمر
3-بیس کت
4-تاپ کت
5-لیکوئید
6-پودر کاشت
7-لاک ژل
8-پاک‌ کننده کوتیکول
9-روغن کوتیکول
10-پلی ژل
11-بلندر ژل

D- لوازم طراحی ناخن

1-انواع قلم طراحی
2-پودرهای دیزاین
3-لنز و استیکر
4-مهر و شابلون فلزی
5-نوار طراحی
6-لاک ژل طراحی عنکبوتی
7-ابزار دیزاین

D. ابزار جانبی کاشت ناخن

1-مگنت ناخن
2-بالشتک ناخن
3-فن زیر دست
4-نیل آف
5-استون صد درصد
6-ماسک و عینک
7-کیف حمل وسایل کاشت ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.